27 april bericht van bart

hoi allemaal vandaag is het weer zover

een nieuwe kuur ik zie er eigenlijk wel een beetje tegenop maarja ik heb ook genoeg reden om deze chemo goed door te komen want het vaarzeisoen is weer begonnen en me broer die heeft beloofd om mij boot helemaal op te knappen maar hij wil nog niks vertellen hoe wat hij gaat doen dus dat is weer een verrassing als ik thuiskom

Gisteren heb ik het heeeeeeeeeeeel erg gezelig gehad we waren tot het donker aan het spelen op het water Mike en Thomas hebben ook een hele poos gevaren met de schuit van mijn broer en elke keer legden we de bootjes aan de zijkant van de schuit vast en dan gingen we weer even varen en dan kwamen we weer in de boot

kortom ik heb tot het laatste moment genoten van de dagen die ik naar buiten kon

en nu zit ik lekker aan een gebakken eitje 😉

en hoop dat ik deze kuur beter overleef en dat ik een beetje meer bezoek aankan 😉

groetjes van mij en nog heel erg bedankt voor alle reacties en kaartjes en dingetjes;)

9 responses to “27 april bericht van bart

  1. Hoi Bart,

    Ik schreef net een berichtje bij 26 april, was klaar, en zag dat je op dat moment zelf weer wat had getypt.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet, maar hou moed, en zoals je al zegt het vaarseizoen is weer begonnen en als deze nare periode weer achter de rug is, ga je daar weer lekker van genieten!

    Groetjes Wilma

  2. heeyyheeyy,
    ik was er gister ook ff, maar je was net weg. mjah^^ je bent toch lekker op het water geweest.
    sorry dat ik je oproepje niet beantwoorde, want mn batterij was leeg, ik had hem net in de oplader gestopt en 2 toen ik een smsje stuurde bleek dat mijn beltegoed ongeldig was :O !!! mjah
    ik wens je veel succes met je chemo, ik weet dat je het kan!! en dan als je weer klaar bent, ga ik met je mee varen!!=D
    .XXx.jess(K)

  3. Hey Lieverd.. We lazen net je verhaal en we vinden het egt erg maar jij bent hartstikke sterk dus je komt er helemaal gezond uit.. maar ff een vraagje: heeft die tijger je nog goed geholpen en gesteund? (vast wel toch:P)
    Heel veel sterkte en liefs..
    Kusjes Kira en Larissa en Esmeé (het zusje van larissa)

  4. He Bart,

    Volgend jaar kan jij ook rondvaren met koninginnedag.

    Sterkte in ieder geval. En ik hoop dat je minder last hebt dan de vorige keer.

    Frerik

  5. Nou lieverd heel veel sterkte ermee.
    En ik hoop je weer gauw in je boot te zien varen .
    heel veel lieve groetjes van de Hammetjes

  6. Ha Bart,
    Ik ben een collega van je vader.
    Ik kijk regelmatig op je web-log om te zien hoe het gaat met je. Succes en sterkte met de komende kuur. Ik hoop dat je er beter doorkomt dan vorige keer. Wat afschuwelijk voor je! Fijn dat je zoveel steun krijgt van iedereen. Dat moet goed voelen.
    Bart, doe ook de groeten aan je vader en moeder. Sterkte!!
    groeten Anique

  7. hee wij komen je morgen opzoeken in het ziekenhuis te minsten ik mandy en kim want tineke en peter zijn op de camping

    we zien je morgen ltr

  8. hoi Bart, ik ken jou van de KC Amsterdam en van de behendigheidswedstrijden. Ik heb je web-log gelezen en ik hoop dat de laatste chemo kuur een beetje
    is meegevallen. En dat je vandaag toch weer een beetje kunt genieten van het mooie weer en van je boot. Is je broer al klaar met het opknappen van de boot.
    Want voor hi het weet wil je er weer elke dag mee varen. Bart ik wens je veel sterkte en ik zal de weblog vaak lezen. Groetjes yvonne en een knuffel van mijn hond Yentl

  9. Hoi Bart,

    Hier weer een berichtje van Lillian (Ethel) Hahahaha.
    Ik hoop dat het allemaal een beetje wilt lukken met de nieuwe kuur. Hoorde van Michelle dat het erg leuk was op het water.Hoop dat je er snel weer bij kunt zijn. Sterkte. Groetjes Lillian

Leave a comment